Індивідуальні залізобетонні конструкції

Мостові балки

Завод «Обербетон» виготовляє мостові балки для будівництва мостів та шляхопроводів:

Мостовые балки

– попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 33 м зі змінною висотою перерізу від 1,1 м до 1,5 м збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів;

Мостовые балки

– залізобетонні балки для пішохідних шляхопроводів.

Балки збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів

Мостовые балки фото

Попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 33 м зі змінною висотою перерізу від 1,1 м до 1,5 м збірно-монолітних прогонових мостів та шляхопроводів виробництва «Обербетон» розроблені на тимчасове навантаження рухомого складу класу А 15, НК-100 та відповідають вимогам ДБН В.1.2-15:2009, ДБН В.2.3-22:2009, ДБН В.2.3-14:2006 та сертифіковані в системі УкрСЕПРО (сертифікат відповідності UA1.003.0051780-12).
Балки розраховані на використання в збірно-монолітних прогонових будовах з монолітною плитою проїзної частини.

Основні конструктивні особливості даних балок:

  • невелика висота перерізу;
  • легкість і швидкість установки в проектне положення;
  • використання при виробництві балок попередньо напруженої арматури;
  • вага конструкцій попередньо-напружених залізобетонних балок збірно-монолітних прогонових будов мостів і шляхопроводів змінюється від 17,75 т до 33,2 т.

Так, наприклад, при довжині 21 м вага балки складає 17,75 т;
при довжині 24 м вага балки складає 20,2 т;
при довжині 33 м вага балки складає 33,2 т.

Мостовые балки чертеж
Мостовые балки

Основні характеристики попередньо напружених залізобетонних балок

мостовые балки таблица данные

Досвід застосування

Мостовые балки

Попередньо напружені залізобетонні мостові балки виробництва “Обербетон” застосовані для будівництва естакади в рамках реконструкції розв’язки на Поштовій площі в Києві.

Мостовые балки

Для будівництва автомобільних мостів на трасі Київ-Харків застосовуються попередньо напружені залізобетонні балки виробництва “Обербетон” довжиною 21 м та висотою перетину 1,1 м.

Балки пішохідних шляхопроводів

Завод “Обербетон” виготовляє залізобетонні балки зі звичайним армуванням для спорудження пішохідних шляхопроводів.

Довжина балок – до 23 м.

Вага балки довжиною 16 м складає приблизно 16,2 т.
Вага балки довжиною 18 м складає приблизно 18,2 т.
Залізобетонні балки зі звичайним армуванням для пішохідних шляхопроводів виробництва “Обербетон” розроблені на тимчасові навантаження від пішоходів згідно ДБН В.2.3-14:2006, ДБН В.1.2-15:2009, ДБН В.2.3-22:2009.

Загальний вигляд балки пішохідного шляхопроводу

Мостовые балки
Мостовые балки размеры
b– ширина ребра;
B– ширина полки;
h – висота полки;
H – висота балки

Досвід застосування

Мостовые балки
Залізобетонні мостові балки довжиною 16 м та 18 м виробництва “Обербетон” застосовані при будівництві пішохідного моста на трасі Київ-Чоп в с. Березівка Житомирської області.