Завод «Обербетон» виготовляє мостові балки для будівництва мостів та шляхопроводів:

– попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 33 м зі змінною висотою перерізу від 1,1 м до 1,5 м збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів;

– залізобетонні балки для пішохідних шляхопроводів.
Балки збірно-монолітних прогонових будов автодорожніх мостів

Попередньо напружені залізобетонні балки довжиною до 33 м зі змінною висотою перерізу від 1,1 м до 1,5 м збірно-монолітних прогонових мостів та шляхопроводів виробництва «Обербетон» розроблені на тимчасове навантаження рухомого складу класу А 15, НК-100 та відповідають вимогам ДБН В.1.2-15:2009, ДБН В.2.3-22:2009, ДБН В.2.3-14:2006 та сертифіковані в системі УкрСЕПРО (сертифікат відповідності UA1.003.0051780-12).
Балки розраховані на використання в збірно-монолітних прогонових будовах з монолітною плитою проїзної частини.
Основні конструктивні особливості даних балок:
- невелика висота перерізу;
- легкість і швидкість установки в проектне положення;
- використання при виробництві балок попередньо напруженої арматури;
- вага конструкцій попередньо-напружених залізобетонних балок збірно-монолітних прогонових будов мостів і шляхопроводів змінюється від 17,75 т до 33,2 т.
Так, наприклад, при довжині 21 м вага балки складає 17,75 т;
при довжині 24 м вага балки складає 20,2 т;
при довжині 33 м вага балки складає 33,2 т.


Основні характеристики попередньо напружених залізобетонних балок
Досвід застосування

Попередньо напружені залізобетонні мостові балки виробництва “Обербетон” застосовані для будівництва естакади в рамках реконструкції розв’язки на Поштовій площі в Києві.

Для будівництва автомобільних мостів на трасі Київ-Харків застосовуються попередньо напружені залізобетонні балки виробництва “Обербетон” довжиною 21 м та висотою перетину 1,1 м.
Балки пішохідних шляхопроводів
Довжина балок – до 23 м.
Загальний вигляд балки пішохідного шляхопроводу


B– ширина полки;
h – висота полки;
H – висота балки
Досвід застосування
